jadro 2.6 i nfs

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Pon, 10 Maj 2004, 10:48:59 CEST

Dnia pon 10. maja 2004 01:32, Grzegorz Konopko napisał:
> [...]
[CIAH]
> Dziwne zachowania po stronie klienta ktore byly zglaszane na pld-users i
> zauwazone przezemnie zniknely jak reka odjal w 2.6.5-1 (serwer mam na 2.4).
> Na 90% pomoze zmiana w komputerze A jajka na 2.6.5-1.
Niestety nie - u mnie serwer nfs na Ra, kernel 2.2, a klient (i586) na Ac,
kernel właśnie  2.6.5-1 i dalej to samo. Tylko, że operacje stają na chwilkę
- i problem dotyczy tylko i wyłącznie operacji zapisu na serwerze nfs (w
logach mam komunikat, że serwer not responding, still trying). Po jakimś
czasie wszystko wraca do normy. Jedyną prawidłowością, którą zauważyłem, to
to, że dzieje się tak przy zapisie jakiejś większej ilości małych
plików ......

--
Jacek Rzęsista
GG 61213