jadro 2.6 i nfs

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 10 Maj 2004, 12:41:58 CEST

[...]

A jaki system plikow ?
moze problem jest wlasnie tu ?

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}