jadro 2.6 i nfs

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 10 Maj 2004, 16:26:36 CEST

On Mon, May 10, 2004 at 12:41:58PM +0200, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> A jaki system plikow ?
> moze problem jest wlasnie tu ?
"serwer" to xfs.
ale dziwi mnie gdyby to byl z nim problem - nie bylo zadnych klopotow
gdy stalo tam 2.4.20, 2.4.24, 2.4.25, 2.4.26, 2.6.4

natomiast na "kliencie" (tam / to bodajze reiser a /home to xfs - nfs
byl podmontowany w podkatalogu w home) gdy bylo 2.4.21 nie bylo zadnych
problemow. Zmiana na 2.6.5 to od razu wiadomosc od siostry ze jej sie
wszystko wiesza gdy cos przegrywa ;)

acha - wszystko to domowe komputery, nic produkcyjnego. siec 10mbit, po
stronie siotry realtek na ne2k-pci, po mojej rtl8139

i problemy sie rozpoczely wylacznie w momencie zmiany na "kliencie"
jajka na 2.6.5 z 2.4.21 - zadnych innych zmian w ostatnim czasie nie
bylo.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała