funkcje gcc w jądrze (__ucmpdi2 itp.)

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Wto, 11 Maj 2004, 01:22:20 CEST

On Tuesday 11 of May 2004 01:12, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> obawiam sie ze gcc uzywa sporej czesci rozkazów danego procesora
> inaczej kod i386 i i686 nie roznilby sie..

przed chwila pierwszy raz zagladnalem do fragmentu listy rozkazow ppc
http://pds.twi.tudelft.nl/vakken/in1200/labcourse/instruction-set/
i widze tam rozkazy z ktorych mozna zbudowac cos podobnego do tego
co mi wyplul gcc340 na ix86. ztcw, to ppc ma 32 rejestry 32 bitowe
i chyba nawet kod bylby krotszy niz na ix86, ale glowy nie dam,
bo tylko toretyzuje.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...