PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 11 Maj 2004, 12:41:26 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 11 of
May 2004 12:35, Patrys :: Patryk Zawadzki typed:
> W liście z wto, 11-05-2004, godz. 12:18 +0200, Marcin Krzyzanowski

> Będzie kogo ścigać jak coś się zwali. =]

Śmierdzi mi to wszystko mocno zgniłą rybą. Wydawało mi się, że rw daje prawo
do grzebania w _całym_ CVS-ie, a nie tylko tam, gdzie nie jest to
zastrzeżone. Sergiusz ma rację, jeśli ktoś nie będzie chciał, żeby grzebać
mu w specu, to napisze o tym w logu, albo na listę. Z drugiej strony, jeśli
ktoś zostaje uznany/zgłosi się na maintainera, to jakim prawem ktokolwiek
ma go obwiniać za to, że coś nie działa?
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery