PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

robert j. wozny speedy w ziew.org
Wto, 11 Maj 2004, 12:48:50 CEST

Quoting Michal Chruszcz <troll w troll.one.pl>:

> Śmierdzi mi to wszystko mocno zgniłą rybą. Wydawało mi się, że rw daje prawo
> do grzebania w _całym_ CVS-ie, a nie tylko tam, gdzie nie jest to
> zastrzeżone. Sergiusz ma rację, jeśli ktoś nie będzie chciał, żeby grzebać
> mu w specu, to napisze o tym w logu, albo na listę. Z drugiej strony, jeśli
> ktoś zostaje uznany/zgłosi się na maintainera, to jakim prawem ktokolwiek
> ma go obwiniać za to, że coś nie działa?

imho, nie... teraz jest tak, ze kazdy moze sobie upgradnac cos... [bo
"wyszla" nowa wersja, bo mam taki humor] i konczy sie na tym, ze osoba
zajmujaca sie danym pakietem albo robi sterte poprawek, albo wrzuca
snapa...

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,