PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Paweł Żurowski pzurowski w post.pl
Wto, 11 Maj 2004, 14:53:02 CEST

W liście z wto, 11-05-2004, godz. 13:20 +0200, Tomasz Trojanowski
napisał:

> Jak sobie Ac zbranchujesz to możesz takie listy robić. Od HEAD wara.

a czy to nie jest po prostu sformalizowaniem tego, co panowalo
nieformalnie? Zabraklo -- zdaje *MI* sie -- informacji, ze to dotyczy
*tylko i wylacznie* branchy i/lub [1] pewnych waznych specy...

A jest chyba jeszcze jedna zasada... kto psuje ten naprawia, a opornych
w tym temacie czeka -w.

[1] raczej tylko "i" IMO

pozdrawiam
-pawel