PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Paweł Żurowski pzurowski w post.pl
Wto, 11 Maj 2004, 15:02:28 CEST

W liście z wto, 11-05-2004, godz. 14:56 +0200, Marcin Doliński napisał:
> Raczej nie -w. To lekkie przegięcie. Wystarczy upomnienie i cofnięcie
> zmian bez powiadomienia.

oporny =~ 20-sty zepsuty komit z kolei, zero checi naprawy//cofniecia,
gluchy na glosy ogolu, wkurzeni inni, ze musza po nim sprzatac

Swoja droga pare swoich zepsutych komitow wolalbym sam poprawiac, ale
szybsi koledzy czesto nie dawali mi mozliwosci :>

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski