mozilla-firefox (Re: autozaleznosci w rpm)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 11 Maj 2004, 17:22:37 CEST

On Tue, May 11, 2004 at 09:39:53AM +0200, Arkadiusz Grzędzicki wrote:

> AFAIR to jest  w 'about:config'. Nie pamiętam jaka to była opcja do tego i nie
> sprawdzałem czy działa (chwilowo nie mam takiej możliwości).

Jest general.useragent.locale w about:config.
I jest opcja commandline -UILocale, o której napisał Radek.
No i jakoś to się jednak da zmieniać, ale nie od razu zaskakuje(???).
Nie wiem jaka jest dokładnie funkcja obliczania aktualnych locali ;)