PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 11 Maj 2004, 17:54:45 CEST

On wto 11. maja 2004 11:48, Marcin Doliński wrote:
> To jest lista maintainerów danych pakietów, maintainerzy proszeni są o
> dopisywanie uprawnionych osób w kolumnie ALLOWED. Pozostałych uprasza
> się o NIE GRZEBANIE w specach bez konsultacji z maintainerem.

To ja może uzupełnię. Mówisz oczywiście o branchu AC-Branch, bo do blokowania
w ten sposób HEAD nikt cię nie upoważnił i przy próbie wymuszania czegoś
takiego, zostaniesz olany parabolicznym. Skoro ustaliliśmy już, że jest to
niedomówienie, to ok, jakiś sposób to jest, chociaż raczej sugerowałbym po
prostu ograniczenie uprawnień do puszczania kluczowych pakietów - skutek
powinno takie podejście odnieść o wiele lepszy.