PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 11 Maj 2004, 21:20:37 CEST

Jakub Bogusz wrote:
[ciach]
> kernel 2.6 i stabilność? :)))))

U mnie jest na kilku produkcjach i (prawie* brak problemu)

np. 2xPIII800 z cciss 700MB ram:
samba - 40 uż z clamavem "on-access"
squid - 50 uż
tomcat (główna aplikacja na tym) - 40 uż "non stop"
dhcpd
spool dla 4-ech drukarek

*1 prawie bo był jakiś problem z sambą 3.0.1 i xfs (chyba), ale od
miesiąca spokój (po przejściu na 3.0.2a i 2.6.4
*2 czasem serwer druku nie chce gadać z drukarką i ją stopuje z
komunikatem - "upłynął czas" - pomaga tylko start spoolera drukarki (jej
nic nie robię ;-) - ale tak mam tylko z jedną, więc to chyba ona...

np. 1xP4HT 2.8GHz 1GB Compaq 360 - tylko tomcat ale tak i po 100 uż.
jednocześnie - java ma co robić - 0 problemów, a na 2.4 przydymiał...

np. 2xP4HT 2.8GHz 3GB Compaq ML HardRAID5 na 6 dyskach - tylko
postrgresql-7.4.2 - 0 problemów przy load kilka -  baza trochę mniejsza
od ilości ramu.

Nie wspomnę o swojej stacji i różnych notebookach, które mi się w ręce
dostały ;-) - ostatnio tylko mam problem bo ACPI a dokładnie moduł
fan.ko nie działa (brak śladu w /proc) na Acer Aspire 1500 - AMD64 nowe
więc są problemy :-(

Więc jak dla mnie 2.6 jest OK - tylko, że czytam, że znów chcą coś w VM
zmieniać :-(

--
Andrzej Zawadzki