PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 11 Maj 2004, 21:44:31 CEST

On Tue, May 11, 2004 at 09:20:37PM +0200, Andrzej Zawadzki wrote:
> np. 2xP4HT 2.8GHz 3GB Compaq ML HardRAID5 na 6 dyskach - tylko
> postrgresql-7.4.2 - 0 problemów przy load kilka -  baza trochę mniejsza
> od ilości ramu.

Porównywałeś może wydajność z 2.4.x?
Pewna aplikacja korzystająca z bazy danych w ramach eksperymentu
uruchomiona na 2*P4HT z 2.6.4 owszem działała, ale... znacząco wolniej
niż na 2.4.20.
Nie wiem z winy czego (tylko HZ? nie sądzę, żeby aż tak), może jakiś
tuning by pomógł - w każdym razie wyszło, że nie ma ciśnienia na używanie
2.6.x w produkcji, można spokojnie poczekać, aż się ustabilizuje.

> Nie wspomnę o swojej stacji i różnych notebookach, które mi się w ręce
> dostały ;-)

A te notebooki jak zasną... to potem się budzą? :)
Bo z tego co słyszałem w 2.6.x była zaimplementowana głównie pierwsza
część cyklu ;)

> Więc jak dla mnie 2.6 jest OK - tylko, że czytam, że znów chcą coś w VM
> zmieniać :-(

Jeszcze za dużo zmieniają.
A na produkcję trzeba mieć jądro, do którego potem są dodawane poprawki
błędów - i tylko te poprawki, a nie przerobione ze 3 podsystemy,
zmieniane interfejsy, coś chwilowo rozwalone itp.

Na desktop też jeszcze nie jestem zadowolony z tej serii.
framebuffer rozgrzebany, wszelkie wysyłane poprawki tylko Simmons
chomikuje i nic nie jest włączane.
A jak był rozwalony w 2.6.0-test*, tak jest i w 2.6.6, prawie nic nie
poprawili.