PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 11 Maj 2004, 22:01:11 CEST

W liście z wto, 11-05-2004, godz. 21:54 +0200, Jakub Bogusz napisał:

> Jeśli pierwsza, to skąd ALLOWED i uwagi o nie grzebaniu?
No może nie dokładnie ;-) W przypadku kernela:LINUX_2_6 uprasza się o
nie grzebanie z wyjątkiem osób wymienionych. uprasza!=zabrania, myślę że
z Wojtkiem można ustalić co się psuje i jakie mają być tego efekty.

P.S.
Ja się na nic nie upieram - nie zapisywałem się na flejma :)