PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 12 Maj 2004, 00:17:42 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> A te notebooki jak zasną... to potem się budzą? :)
> Bo z tego co słyszałem w 2.6.x była zaimplementowana głównie pierwsza
> część cyklu ;)

Fujitsu-Siemens P4-M - budził się i tylko miałem jeden problem - mysz na
USB przestawała działać :-(
Po przeładowaniu mdułów znów było ok.

> Jeszcze za dużo zmieniają.
> A na produkcję trzeba mieć jądro, do którego potem są dodawane poprawki
> błędów - i tylko te poprawki, a nie przerobione ze 3 podsystemy,
> zmieniane interfejsy, coś chwilowo rozwalone itp.

No tak, trudno się nie zgodzić - pod tym względem to 2.6 jeszcze nie
jest ustabilizowane...

> Na desktop też jeszcze nie jestem zadowolony z tej serii.
> framebuffer rozgrzebany, wszelkie wysyłane poprawki tylko Simmons
> chomikuje i nic nie jest włączane.
> A jak był rozwalony w 2.6.0-test*, tak jest i w 2.6.6, prawie nic nie
> poprawili.

Nigdy nie używałem - albo miałem dziwne karty albo X, a na serwerze to
chyba i tak nie potrzebne.
Ale sądząc po tym, że jeszcze całkiem niedawno się nawet nie kompilowały
i Linus się burzy, że developerzy mają jakieś swoje (czyt. stare)
kernele, na których pracują i to co podeślą się nie nakłada - no to
chyba musi być syf ;-)

ps. wp ssie :-(

--
Andrzej Zawadzki