PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 12 Maj 2004, 09:22:51 CEST

On Tue, 11 May 2004, Jakub Bogusz wrote:
> A te notebooki jak zasną... to potem się budzą? :) Bo z tego co
> słyszałem w 2.6.x była zaimplementowana głównie pierwsza część cyklu ;)

A to jest fakt :)
Jak laptoka uśpiłem to już na wieczny sen ;)

> Na desktop też jeszcze nie jestem zadowolony z tej serii.

Ja tam jestem.

> framebuffer rozgrzebany, wszelkie wysyłane poprawki tylko Simmons
> chomikuje i nic nie jest włączane. A jak był rozwalony w 2.6.0-test*,
> tak jest i w 2.6.6, prawie nic nie poprawili.

Jeżeli chodzi o framebuffer to masz rację. Simmons ostatnimi czasy
zamilkł.. :-/ matroxfb jest w totalnej rozsypce.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski