instalator a e1000

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 12 Maj 2004, 15:27:35 CEST

On Wed, May 12, 2004 at 03:00:46PM +0200, Marcin Król wrote:

> Uhm. W .iso? :-)
> Ale porownalem img bootdisk_net z ktorej to korzystalem, i jest
> identyczny z tym na ftp. Arch i386, i dziala jak nalezy z e1000.

Ugh, miałem stary mirror.
Ale to chyba nic nie zmienia, bo na nowszych obrazach także nie widzę
e1000.o, ani w 2.4-experimental, ani w 2.4.24-experimental.

W którym miejscu on jest?

Żeby nie było wątpliwości: chodzi mi o instalację od początku po sieci
przez tą e1000, a nie instalację base z CD i reszty z sieci po reboocie
do normalnego systemu.