PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w pld-linux.org
Śro, 12 Maj 2004, 16:20:03 CEST

On Tue, May 11, 2004 at 09:30:37PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> O k... ja p....le.

krótko a tresciwie

coz, nie jestem za maintainers ale moje zdanie akurat ma tu znikome
znacznie

agaran

--
agaran at pld dash linux dot org :: PLD Linux Developer
I do not fear computers.  I fear the lack of them.