[2.6.6] kbuil-out-of-tree

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 12 Maj 2004, 16:24:29 CEST

On Wednesday 12 of May 2004 15:45, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Sam Ravnborg <sam w ravnborg.org> będzie tym zainteresowany jeśli mu
> dokładnie sprawę opiszesz.

a co mam mu dokladnie opisac jak budowanie jest totalnie zwalone?

kiedys taki fragment petli:

%{__make} -C %{_kernelsrcdir} mrproper \
    SUBDIRS=$PWD O=$PWD \
    RCS_FIND_IGNORE="-name built -prune o" \
    %{?with_verbose:V=1}
rm -rf include
install -d include/{linux,config}
ln -sf %{_kernelsrcdir}/config-$cfg .config
ln -sf %{_kernelsrcdir}/include/linux/autoconf-$cfg.h \
       include/linux/autoconf.h
touch include/config/MARKER
%{__make} -C %{_kernelsrcdir} modules \
    SUBDIRS=$PWD O=$PWD \
    %{?with_verbose:V=1}

pieknie budowal modul *uwzgledniajac* podlinkowany konfig.
obecne skrypty z 2.6.6 (po zamianie mrproper/clean i SUBDIRS/M)
buduja modul w oparciu o nie wiadomo co, bo wygenerowane moduly
-up i -smp maja ta sama md5-ke, a modprobe nvidia uraczolo
mnie twardym zawiasem. ja nie bede z kazdym kolejnym wydaniem
2.6.x studiowal tworczosci odstawianej w skryptach,
bo od czasu 2.6.4 jest coraz gorzej - obecnie nie dziala wcale!

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...