[fortune] Re: bity, bajty, kilo i inne...

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Czw, 13 Maj 2004, 13:30:42 CEST

Dnia czw 13. maja 2004 13:04, Marcin Doliński napisał:
> rotfl!
>
> !fortune

To mniej wiecej jak w tym dowcipie:

Czym sie różni stary informatyk od młodego?
Młody mysli ze jeden kilobajt ma 1000 bajtów a stary ze kilometr ma 1024
metry.

albo:
pozycz mi tysiaka bo zabrakło mi do wiekszego zakupu.
Dobra pozycze ci ale tak dla równego rachunku masz tu 1024 zeta.

Chyba późno na rewolucje ale ciekaw jestem odpowiedzi Alexeya, poinformuj nas
prosze.