Pentium M - kto ma ?

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Czw, 13 Maj 2004, 14:31:02 CEST

Witam,

jestem posiadaczem laptopa z procesorem :

vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 6
model           : 9
model name      : Intel(R) Pentium(R) M processor 1400MHz
stepping        : 5
cpu MHz         : 1399.110
cache size      : 1024 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 2
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr mce cx8 apic sep mtrr pge mca
cmov pat clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 tm pbe tm2 est
bogomips        : 2768.89

i mam pytanie, pytalem juz wczesniej, ale nikt sie nie odezwał, wydaje
mi sie ze cos jest nie tak w SDL'u bo w pewnym moemencie pojawia sie
"Błędna instrukcja", tylko na tym laptopie, na komputerze obok działa.

Druga sprawa to shfs, skompilowalem na laptopie, zainstalowałem na 2
maszynach, z AC i kernelem 2.6.5-1, i tylko na jednym oopsuje podczas
montowania, na nieszczesnym laptopie.

Dlatego moje pytanie jest, czy z obsluga tego procesora jest nie tak,
czy to tak poprostu ma ?

--
Marcin Krzyżanowski