SPECS: adapter (NEW) - small wrapper for adapter.awk

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 13 Maj 2004, 23:45:04 CEST

jpc wrote:
> Author: jpc                          Date: Thu May 13 21:38:05 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - small wrapper for adapter.awk

Popełniłem taką pchełkę. Mam tylko nadzieje, że ta funkcjonalność nie
jest już gdzieś obecna...

Oto co czyni (jeśli komuś nie chce się czytać source):
- adapteryzuje speca podanego jako $1
- odpala 'diff <stary> <zadapteryzowany>|less'
- pyta czy OK
	yY: 	mv <zadapteryzowany> <stary>; cvs ci <spec>
	inne:	rm <zadapteryzowany>

IMHO bardzo wygodna sprawa - może będzie sprzyjać częstszemu korzystaniu
z ./adapter.awk.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa