SPECS: adapter (NEW) - small wrapper for adapter.awk

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 14 Maj 2004, 00:15:19 CEST

Paweł Żurowski wrote:
> W liście z czw, 13-05-2004, godz. 23:45 +0200, Jakub Piotr Cłapa
> napisał:
> [...]
> zdaje sie, ze nie wszyscy musza miec zsh... co innego sh czy bash (gdzie
> ten drugi jest wymagany m.in. przez rpm-build)...
>
> jedyne roznice moga byc w "read", gdzie w sh/bash bedzie trzeba klepnac
> dodatkowo enter...

A to fakt - miałem o tym napisać i zapomnniałem :)

Różnice mogą być w read i w testach (w manualu piszą, że w zsh jest to
rozwiązane po ludzku, sugerując, że gdzie indziej nie jest... ('test
x$cos -ne x' i takie tam)), ale sprobuje to sportować na basha. :D

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa