X11 w Ac

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 14 Maj 2004, 10:11:16 CEST

On Friday 14 May 2004 08:57, Marcin Doliński wrote:
> Przetestowałem wczoraj wymienioną w temacie implementację Xów. Wszystko
> działa jak najbardziej prawidłowo, zadziałał nawet binarny sterownik
> ATI, dla którego wcześniej trzymałem _starsze_ Xy. Popieram wrzucenie
> tej implementacji do Ac (jeśli jest pełny rel.), a w specu
> XFree86-driver-firegl można wpisać R: X11 zamiast XFree86 ;-)

1) Oczywiście zdajesz sobie sprawe z tego, że wiąze się to z przebudowaniem
wszystkiego, zależnego od libX{cursor,ft,render} (problem z wpisami w *.la)?

2) Na libXft z X11 helvetika nie jest dostępna dla aplikacji (gimp, gqview,
całe kde). Nie wiem o co chodzi - to są identyczne źrodła co libXft z xlibs -
w każdym razie jak skompiluje libXft z xlibs osobno to jak ręką odjął - to
najprawdopodobniej coś z linkowaniem.

--
Adam Gorzkiewicz