SPECS: samba.spec - updated to 3.0.4; fixed parallel build (but di...

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pią, 14 Maj 2004, 13:16:15 CEST

On Thu, 13 May 2004, Tomasz Mateja wrote:

> Hmmm prosba o robienie rzeczy "do konca", rel sie nie za bardzo zgadza i
> man do smbgetrc jest w man5 a nie w man1 stad:
> Checking for unpackaged file(s): /usr/lib/rpm/check-files
> /home/users/builder/tmp/samba-3.0.4-root-builder
> warning: Installed (but unpackaged) file(s) found:
>    /usr/lib/samba/vfs/shadow_copy.so
>    /usr/share/man/man5/smbgetrc.5.gz
> Mysle ze samba na DEVEL dorosla do tego zeby ja przeniesc na HEAD a w
> zwiazku z niezaistnieniem sprzeciwow potrzebuje kogos kto mi powie jak to
> zrobic a najlepiej pomoze - obiecuje ze kazdy nastepny raz bede robic sam
> [...]

W zwiazku z brakiem odzewu (a tym samym brakiem sprzeciwu), widze ze
niewielu zalezy na sambie w PLD, mnie zalezy wiec przenosze DEVEL na HEAD.
Mialem nadzieje ze dostane choc troche wsparcia, coz uczymy sie na bledach
;P. Moze bedzie latwiej komus ja sprawdzic jak bedzie na HEAD ;).
Pozdrawiam.

--
Tomek