Re: www-pld-linux.org - przegięcie

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 14 Maj 2004, 20:25:39 CEST

Witaj Robert,

W Twoim liście datowanym 14 maja 2004 (17:54:11) można przeczytać:

>     To, że serwer nie działa tyle czasu, to wg. mnie jest przegięcie.
> Czy faktycznie trzeba super hiper SCSI, aby serwer ruszył? Przecież
> plone można spokojnie postawić na tanim IDE 2GB i tak dysk nie będzie mu
> do pracy specjalnie potrzebny ... zakładam, że sprzęt jest w miarę
> normalny i ma trochę więcej niż 128 MB.

Ja moglbym na tydzien, dwa przygarnac ta strone na moj
kompiuterek, ale nie wiem czy 2xPII266Mhz +192MB RAM by wytrzymal.
(Jak by bylo trzeba to moglbym dorzycic jeszcze 256MB RAM). Co do
lacza to to ze 2-3Mbit moglbym spokojnie poswiecic.

Ale oczywiscie ktos musial by mi pomoc troche z serwerem bo ja jestem
poczatkujacy. niby MySQL i Apache dziala... ale pewnie zaraz by jakies
problemy sie pojawily.

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska