Mozilla i X11-6.7.0

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 16 Maj 2004, 15:08:59 CEST

Marcin Doliński wrote:
> W liście z sob, 15-05-2004, godz. 21:45 +0200, Jakub Piotr Cłapa

> A u mnie się nic nie wywala. Jak to wyjaśnisz?

A da się coś zrobić z brakiem xrender.pc w X11-devel? Nigdzie indziej go
nie widzę poza xrender-devel, a ten konfliktuje. (walczę z budowaniem
mozilli 1.7rc1 i choć zapewne polegnę, to chociaż chciałbym, żeby
wysypywało się z nieznanego mi powodu, a nie dlatego, że brakuje plików
w systemie)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa