persistent lock in /cvsroot/SPECS

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 16 Maj 2004, 18:00:12 CEST

On Sun, May 16, 2004 at 12:21:02PM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> No właśnie - co z migracją na SVN

Nic?
Chyba żeby svn przy obecnym modelu SPECS/SOURCES okazało się bardziej
wydajne (albo przynajmniej nie mniej), w co wątpię...

> i rozbiciem specy na osobne moduły? (w
> PLD-doc leży jakiś draft takiego rozwiązania)

Ble.
To może być wygodne dla kogoś zajmującego się stale kilkoma "swoimi"
pakietami i niczym więcej, dla mnie nieużywalne.
(mam zwyczaj robić "cvs up SPECS" co najmniej raz dziennie - o ile
w danym dniu używam komputera)