persistent lock in /cvsroot/SPECS

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 16 Maj 2004, 18:09:23 CEST

On Sun, May 16, 2004 at 04:08:51PM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Dlaczego?
> SVN podaje więcej komunikatów, jest szybszy (choć tego nie jestem 100%
> pewien - takie odniosłem wrażenie),

cvsweb(?) na http://svn.pld-linux.org/ działa znacząco wooolniej od tego
na http://cvs.pld-linux.org/
Klienta svn nie widziałem w działaniu.

> ma intuicyjne tagi i branche (po
> prostu osobne katalogi),

Dyskusyjne, zależy do czego.
Długo się naszukałem najnowszej wersji instalatora, w cvs-ie bym znalazł
dużo szybciej (nie tylko z powodu różnicy w szybkości działania
interfejsu WWW).

> używa HTTPS (więc nie ma problemów z firewallami).

To 's' jest zaletą.
Chociaż CVS da się dać puścić po SSL (przynajmniej klient z nservera
obsługuje - po stronie serwera proponują stunnel).