persistent lock in /cvsroot/SPECS

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 16 Maj 2004, 19:28:56 CEST

Dnia nie 16. maja 2004 16:08, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Dlaczego?
> SVN podaje więcej komunikatów, jest szybszy (choć tego nie jestem 100%
> pewien - takie odniosłem wrażenie),
Odniosłem wrażenie, że jest wolniejszy. I jak nacisnąłem w trakcie svn up ^C
to się już z lokalnymi lockami nie pozbierałem - rm -fr
> ma intuicyjne tagi i branche (po
> prostu osobne katalogi),
Nie - cvs i cvsweb przedstawia wszystkie tagi i branche wraz zawartością w
postaci płaskiej - można wszystko ogarnąć jedny rzutem oka, nie trzeba się
przekopywać przez stado katalogów z powielonymi informacjami, plikami.
> używa HTTPS (więc nie ma problemów z firewallami).
qboosh wpomniał już o stunnelu - kwestia zasobów, które są jakie są i dobrze,
że w ogóle są.

--
Tomasz Wittner

$(YOUD_NEVER_GUESS_THIS_VARIABLE_NAME_HAHA)
http://freshmeat.net/articles/view/889/