persistent lock in /cvsroot/SPECS

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 16 Maj 2004, 19:40:58 CEST

Dnia nie 16. maja 2004 18:09, Jakub Bogusz napisał:

> cvsweb(?)
Nie - ViewCVS 1.0-dev (prawy dolny róg) - niewyreleasowana wersja 1.0-dev
zdaje się jest jedynym odpowiednikiem cvsweb dla repozytoriów svn. Ostatni
oficjalny release to 0.9.2 January 15, 2002 (nie obsługuje svn) - no comment.
> na http://svn.pld-linux.org/ działa znacząco wooolniej od tego
> na http://cvs.pld-linux.org/
Zdaje się, że cvsweb jest tak skonfigurowany, żeby wyświetlać jak najmniej
informacji - porównaj ten sam cvsweb na
http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/projects/cvsweb/ChangeLog - Bizancjum,
które by "zachetało" maszynę. I "fribzdusie" są lepszą gwarancją, że cvsweb
będzie otrzymywany.

Dokładnie.

--
Tomasz Wittner

$(YOUD_NEVER_GUESS_THIS_VARIABLE_NAME_HAHA)
http://freshmeat.net/articles/view/889/