www-pld-linux.org - przegięcie

Pon, 17 Maj 2004, 15:19:42 CEST

Marcin Bohosiewicz wrote:
> PS. PPC64 (IBM RS/6000 na Power3-II) mozna miec juz za ~1000 euro.
>     Są chętni do zlozenia sie na builder?

Ja swoje minimalne 3 grosze podtrzymuje, ale to kropla w morzu potrzeb.

BTW: Tez by mi sie przydal jakis dysk >= 8 GB do nowego buildera (obecny jest
     powooolny jak na wspolczesne standardy i bedzie go hamowac przy wiekszym
     przerobie - a na dwoch mozna RAID postawic...)
     Jesli nie na stale, to chociaz na wypozyczenie do "po wakacjach" ...

  phone (48)(58) 347 14 61