persistent lock in /cvsroot/SPECS

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 16 Maj 2004, 23:28:09 CEST

On Sun, May 16, 2004 at 11:17:32PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]

Oczywiście chciałem napisać dokładnie odwrotnie.

> Zalezy od okolicznosci.
> Jesli sie czegos szuka, nie wiedzac dokladnie czego, to plaska struktura
> jest znacznie wygodniejsza.

IMHO podstawową wygodą svn jest jednorodność -- tą samą komendą przenosi
się pliki, zmienia im nazwy, ale też zmiania nazwy branchom czy tagom.
Podobnie komendą do listowania plików można sobie wylistować branche.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?