wyszukiwanie w cvs-ie

Pon, 17 Maj 2004, 00:07:51 CEST

Michal Moskal wrote:

> Nah. Dumpy zawierają stan całego repo od początku.

Tak, ale jesli dumpy sa robione np. o 3:00 a ja mam lokalnie stan z 11:00,
to musze gdzies lokanie miec diffa pomiedzy 3:00 a 11:00, ze by cofnac stan
repo przed nanoszeniem kolejnych sciagnietych dumpow.

Poza tym takie dumpy beda wymagac zapewne sporo miejsca.

Badal ktos jak sie ma rozmiar repo cvs / svn przy tych samych zmianach ?

  phone (48)(58) 347 14 61