www-pld-linux.org - przegięcie

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 17 Maj 2004, 11:15:51 CEST

Cezar Cichocki wrote:
> VTAM!

> Dyski dzis dotarly do Serka.

>  To moze zmiast sie wydzierac zasponsorujesz "w miare normalny sprzet"?
>  Czy tez uwazasz ze "Ci sie nalezy"? :-|

   Nie wydzieram się, tylko wysuwam uzasadnioną wątpliwość. Chodzi mi
tylko o to, że ten apel o zakupienie super hiper sprzętu jest wg. mnie
nie jest uzasadniony. Do obsługi stronki wystarczy w zupełności zwykły
dysk IDE, a taki mogę dać od ręki.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com