www-pld-linux.org - przegięcie

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 17 Maj 2004, 15:13:59 CEST

On Mon, 17 May 2004, Cezar Cichocki wrote:

> VTAM!
>
> On Mon, May 17, 2004 at 12:38:01PM +0200, Marcin Doliński wrote:
> [...]
>
>  To fakt. Dzięki! :-)

Zgoda, ale... czy dobra metoda wymuszenia ich posiadania jest wylaczenie
serwisu i podanie numer konta?

Mnie to sie wogole nie podoba. Wolalbym, zeby zamiast:
"dajcie nam sprzet" wisialo tam "jestesmy .... fachowcami od Linuxa,
robimy dobry produkt, pomozcie nam go sprzedac".

I wolalbym, zeby doprowadzilo to do wiekszej ilosci zamowien dla it-zone,
CS, FUH KERNEL czy innych firm prowadzonych przez osoby zwizane z PLD.
Nie bedzie to wtedy jednorazowa kasa/sprzet, a mozliwosc ciaglego
zasilania PLD w fundusze. Poprostu: sciagajac klientow do firm
zwiazanych z PLD, wzbogacamy PLD.

W obecnej sytuacji - ser potrzebuje sprzetu/kasy na nowy serwer -
to moim zdaniem lepiej niz same te dyski/kontroler dac mu... klienta/klientow,
ktory bedzie np chcial 100 kont pocztowych, 1GB www i portal na Zope do tego.

Rozumiecie o co mi chodzi?

M.

PS. PPC64 (IBM RS/6000 na Power3-II) mozna miec juz za ~1000 euro.
    Są chętni do zlozenia sie na builder?
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-