neostrada

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pon, 17 Maj 2004, 15:14:39 CEST

Karol Kreński wrote:
> Witam,
>
> Wkrótce zamierzam zamówić neostradę. Co jakiś czas się tu motyw eagle
> pojawia i rozumiem, że to sterownik do modemów Sagem USB. Krótko mówiąc,
> rozumiem, że się Sagem USB uruchomi na którymś kernelu 2.6? Czy może
> lepiej trochę dołożyć i kupić ethernetowy modem?

Mam Sagema i od 10 dni nie restartowałem maszyny - połączenie bardzo
stabilne - sam jestem zdziwiony ;-)

Kernel to jakiś pldowy wczesny 2.6.6 - na początku jak jeszcze się
bawiłem to co drugi restart miałem tego oopsa, o którym ludzie donoszą,
ale _TYLKO_ co drugi raz! - jak w szwajcarskim zegarku ;-) Dziwne...

--
Andrzej Zawadzki