www-pld-linux.org - przegięcie

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 17 Maj 2004, 16:11:51 CEST

On Mon, May 17, 2004 at 12:28:59PM +0200, Cezar Cichocki wrote:

>  Bardziej chyba chodziło o to, że im mniej ktoś robi dla projektu tym
>  więcej roszczeń wysuwa. Przyznam szczerze że jest to denerwujące nie
>  tylko dla Serka ale również dla Marcina czy dla mnie.
jasne.
dlatego tez nic nie robie tylko wysuwam pretensje.

wybacz - nie mam pretensji do Ciebie ani do Marcina. Zrozumialbym gdyby
Marcin np powaznie ograniczyl predkosc sciagania z ftepa motywujac to
brakiem odpowiedniego sprzetu i podal swoje konto do wplat na serwer.
Pewnie bym wtedy sam dorzucil kilka groszy(chociaz zarabiam zapewne
znacznie mniej niz 90% tutaj obecnych). Bo wiem ze Marcin robi tyle ile
moze dla PLD - gdyby nie on, gdyby nie Ty.. i sporo innych osob PLD by
wogole nie bylo. I jak RMF powie ze cos trzeba kupic bedzie to oznaczalo
tyle ze sam nie jest w stanie tego zalatwic.
Ale sytuacji gdzie ktos taki jak serek _wylacza_ serwis www, smiejac sie
z wszystkich co proponuja przeniesienie serwisu na slabsze maszyny i
zada konkretnego sprzetu wielokrotnie przerastajacami mozliwosciami to
co jest potrzebne (serek cos pisal ze baza ma <2GB - gdzie tutaj sa
potrzebne 2 dyski scsi conajmniej 36GB? co z pozostalymi.. 34GB? na co
beda wykorzystane? etc..) to.. sory. Dla mnie to jest terroryzm.

>  Bredzisz. Przeczytaj ponownie to co napisałeś i przeproś Serka.
rotfl.
w zyciu nie przeprosilem kloczka terrorysty za cos. Mimo iz on wiele
robil dla pld i nie wylaczal/nie zabieral wszystkim zadnych kluczowych
uslug. Teraz mam przeprosic serka terroryste tylko dlatego ze inaczej on
nie wlaczy www? ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała