www-pld-linux.org - przegięcie

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 17 Maj 2004, 17:56:40 CEST

--->[Quoting Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org>:]

> E  tam, nie  jest.  (DGCC) Jeszcze  mi  się nie  zechciało
> nic  dodać  do  tej  strony.  W  CVS-ie  jakieś  literówki
> popoprawiałem, a tu nie ma tak łatwo.

No tak, ale ty, Kuba generujesz 2% światowego ruchu CVS:

http://cia.pld-linux.org/stats/author?s_catalog=5 :---DDD

Nasi  czytelnicy  wolą   przeglądarkę,  co  udowadnia  nasza
strona, znacznie bogatsza niż stara.

w  repozytorium   jest  dokumentacja,  może   tam  poprawisz
literówki?

--
PLD Linux rulez