www-pld-linux.org - prz

Pon, 17 Maj 2004, 19:03:30 CEST

Cezar Cichocki wrote:
> On Mon, May 17, 2004 at 06:10:36PM +0200, The Undefined wrote:
> [...]
>
>  Andrzeju, jedno zasadnicze pytanie: a co Ci do tego? To moje
>  pieniądze, wiem że pojemności dysków są nadmiarowe. No i co z tego?
>  Czy jeśli zakupię pamięć na rzecz kernel.pl to Marcin będzie musiał się
>  spowiadać z każdego wywołania funkcji malloc()?  Wróć proszę do
>  rzeczywistości, OK? Masz pełne prawo zakupić coś dla projektu i
>  wtedy (i TYLKO wtedy) stawiac warunki jego użytkowania. Ja postawiłem
>  bardzo liberalne, to moje prawo - nic Ci do tego.

Sluszna uwaga: skoro cezar zdecydowal sie zasponsorowac, a w jego przypadku
trudno podejrzewac, ze nia zna stosunkow panujacych wewnatrz PLD - to jest
to wylacznie jego sprawa.

Natomiast uwazam, ze zastrzezenia mozna miec do _formy_ jaka zastosowal
serek ubiegajac sie o sponsoring. Tylko tyle i az tyle.

  phone (48)(58) 347 14 61