www-pld-linux.org - prz

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 17 Maj 2004, 19:12:33 CEST

On Mon, May 17, 2004 at 06:57:40PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> fly.mif.pg.gda.pl
> liniowiec.task.gda.pl
>
> Co prawda nie zostaly _kupione_ w celu udostepnienia PLD, ale aktualnie
> zostaly udostepnione w celu ich wykorzystania _wylacznie_ przez PLD.
no to jestes drugi ;)

ale nie zmienia to faktu ze z dnia na dzien nie wywiesisz na nich strony
"wplaccie pieniadze tutaj na taki a taki kontroler/takie a takie
dyski/taka a taka pamiec, inaczej nie bedzie updatow ra" ;)
I tego sie wlasnie czepiam...

a zreszta.. co ja tu robie...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała