SPECS: Mesa.spec - updated to 6.0.1, updated libGLw patch, removed...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 17 Maj 2004, 20:06:49 CEST

On Mon, 17 May 2004 17:45:00 +0000
qboosh <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> Author: qboosh                       Date: Mon May 17 17:45:00 2004
> GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - updated to 6.0.1, updated libGLw patch, removed obsolete ac,am
> patches

Hi qboosh,

chciałem zapytać o bcond --with glide, w specu nigdzie nie widzę odwołań
do linux-{glide,x86-glide}. Czy to tak ma być?

Pytam, ponieważ sprawa mnie ciekawi jako posiadacza voodoo 4500 :)

Druga rzecz to BR: perl. Nie powinno być perl-base?

Przy okazji wielkie dzięki za Twoje poprawki na tdfxfb, dzięki którym da
się użytkować framebuffer :)

pozdrawiam serdecznie
--
Fryderyk Dziarmagowski