neostrada

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Pon, 17 Maj 2004, 23:23:10 CEST

Dnia poniedziałek 17 maj 2004 15:10, Andrzej Zawadzki napisał:

> Możesz opisać jak zrobić tą aktualizację DNSu?
ja mam  :
#!/bin/sh
sleep 5
echo $PPP_LOCAL |ssh -i /root/dyndns/test.dsa user w serwer_dns
w skrypcie w /etc/sysconfig/intefaces/up.d/ppp
oraz po stronie serwera w authorized_keys:
command="/root/dyndns/dns-update moj.host" i_tu_dalej_klucz_dsa
oraz
read new_ip
TTL=300
SERVER=localhost
ZONE=culm.net.
HOSTNAME=$1
KEYFILE=/root/dyndns/Kmoj_host.+costam.private
nsupdate -v -k $KEYFILE > /dev/null << EOF
server $SERVER
zone $ZONE
update delete $HOSTNAME A
update add $HOSTNAME $TTL A $new_ip
send
EOF

w /root/dyndns/dns-update

--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871