kolejność startu usług (jabberd+mysql)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 18 Maj 2004, 08:34:30 CEST

Dnia pon 17. maja 2004 22:14, Robert 'dzeus' Graużenis napisał:
> Opisywałem ten problem wcześniej, narazie nikt się za to nie zabrał. Chodzi
> z grubsza o to, że np. jabberd trzymając bazę JID w mysql-u startuje
> obecnie przed mysql-em i co za tym idzie zdycha nie uzyskując kontaktu z
> bazą. Problem ten dotyczy pewnie wysztkich paczek okołojabberowych. Teraz
> kwestia rozwiązania, czy startować te usługi później, czy dać mysql-a
> wyżej. Prosiłbym o poprawienie tego w jakiś sposób.
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/PLD-doc/rc-scripts.db.txt?rev=1.41
wg tego mysql startuje np. po postfixie i stu innych programach mogących
potencjalnie wykorzystywać bazy danych (nie wszystkie oczywiście muszą
"zdychać" z powodu chwilowego braku połaczenia z bazą danych.
Czy są jakieś "przeciw", żeby start baz danych zrobić zaraz po newtork -
pri=11 ?

--
Tomasz Wittner

$(YOUD_NEVER_GUESS_THIS_VARIABLE_NAME_HAHA)
http://freshmeat.net/articles/view/889/