SPECS: Zope-FSDump.spec (NEW) - initial release

dzeus dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 19 Maj 2004, 10:10:36 CEST

Użytkownik Marek Ciesielski napisał:

> Odzysk z bazy Data.fs jest praktycznie niemożliwy :). Ale takie awarie sa
> bardziej wynikiem uszkodzenia fizycznego, które zdarza się nieczęsto (przy
> sprawnym sprzęcie).
> Najczęściej spotykaną dolegliwością Zope jest błędna inicjalizacja przy
> starcie, co objawia się niemożnością wejścia na strone menadżera. Wtedy w
> 99% pomaga odinstalowanie zbędnych/wadliwych produktów, które te kłopoty
> sprawiają i ponowny restart.

No to mam pozamiatane, Zope nie może zainicjowac bazy, jego proces żre
proca na maxa przez kilka godzin bez rezultatu. Witryna się nie podnosi,
połączenia po localhost sa odrzucane :( A wszystko przez pad prądu,
skopiowałm bazę z backup-u i dalej to samo.
--
dzeus