Re[2]: www-pld-linux.org - przegięcie

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 18 Maj 2004, 22:10:45 CEST

Witajcie

Nie jestem developerem, nie znal sie na linuksie, nigdy nie pisalem na
pld-devel-pl (w tym watku moj mail sie pojawil przez przypadek,
myslalem ze to pld-users-pl).
Pozwole sobie jednak cos napisac.

>    Nie wydzieram się, tylko wysuwam uzasadnioną wątpliwość. Chodzi mi
> tylko o to, że ten apel o zakupienie super hiper sprzętu jest wg. mnie
> nie jest uzasadniony. Do obsługi stronki wystarczy w zupełności zwykły
> dysk IDE, a taki mogę dać od ręki.

Ja moge uzyczyc na czas nieokreslony (no chyba ze bedzie mi niezbedny,
chociaz takiej sytuacji nie przewiduje) kontroler SCSI (na PCI) ktory
w PLD widze jako:
00:0b.0 SCSI storage controller: Adaptec AHA-2940U/UW/D / AIC-7881U (rev 01)
        Subsystem: Adaptec AHA-2940UW SCSI Host Adapter
        Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 10
        I/O ports at b400 [disabled] [size=256]
        Memory at da800000 (32-bit, non-prefetchable) [size=4K]
        Expansion ROM at <unassigned> [disabled] [size=64K]
        Capabilities: [dc] Power Management version 1

Do tego dac dysk:
cat /proc/scsi/scsi
Attached devices:
Host: scsi0 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
  Vendor: COMPAQ   Model: WDE4360S         Rev: 1.70
  Type:   Direct-Access                    ANSI SCSI revision: 02

Wiem jest to malo, ale mam nadzieje ze to na jakis czas pozwolilo by
uruchomic spowrotem strone www.pld-linux.org
Po prostu staram sie pomoc na miare moich mozliwosci, pieniedzy nie
dam, bo nie mam. Wlasnie poszukuje pracy. Jednak chce sie podzielic
tym co mam, bez czego moge sie przez jakis czas obejsc.

Ps.  Zgoda buduje, niezgoda rujnuje.

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska