Re[4]: www-pld-linux.org - przegięcie

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 18 Maj 2004, 23:13:50 CEST

Witaj Sergiusz,

> Hihi, ja też jestem pod wrażeniem, ale niestety nie mogę
> przyjąć oferty, gdyż serwer będzie ok. 1 czerwca i ani
> chwili przedtem, bo dopiero wtedy będzie płyta główna.

A co innego moge zrobic dla PLD? Nie umiem pisac specow, nie jestem
wstanie zalatwic kompa na buildera, czy jakis tam inny serwer (Bo mam
tylko 2xPII266Mhz ktorego moge udostepnic, a co to jest jak w tym
watku przewijaly sie jakies 2xPIII1000Mhz). Na html/php tez sie nie
znam wiec w robieniu strony nie pomoge... Ogolnie nic nie umiem, ale
to nie przeszkadza mi w uzywaniu PLD :-)
A ze uzywam PLD, wiec czemu mam nie sprobowac pomoc w jej rozwoju
(jednak moje mozliwosci sa baaardzo skromne).

Tak wogule to ja sie zastanawiam co robie na pld-devel-pl ;-)

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska