www-pld-linux.org - przegięcie

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 19 Maj 2004, 06:34:30 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 19 of
May 2004 06:29, Arkadiusz Chomicki typed:

> owszem latwe
>
> tylko ze juz wlasciciwe to malo jest do zrobienia
> a moze jest gdzies lista specow czekajcych, lub rpmow z innych
> dystrybucji czekajacych na przerobienie?
ROTFL
Mówisz, że mało do zrobienia zostało...?

> ja czasami podrzucam pomysly, ale nie widze wogole odpowiedzi
> czy maja one sens ibeda zastosowane
PLD to dystrybucja dla egoistów - nic nie robisz dla kogoś; wszystko dla
siebie.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery