potrzebny builder?

Piotr 'drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Śro, 19 Maj 2004, 11:34:03 CEST

Witam

W wątku o niedziałającej www został poruszony temat sprzętu dla pld. W
związku z tym: mam athlona 900MHz z 230MB ramu i dyskiem scsi (u2w) z ~4GB
wolnego miejsca. Jeżeli dałoby się buildera czy cokolwiek przydatnego dla
pld tu umieścić i odpalić tak, żeby zżerało np. 70% procka max (żeby lvcool
mógł też pracować) to mógłbym maszynę udostępnić (Na www się nie nada bo:
1) walczę z apaczem, 2) mam przeciążone łącze 3) po drodze do rutera mam
magicznego switcha który czasem nie działa).
Potrzeba czegoś takiego? Ile miejsca zajmuje taki builder(chroot)?

<pomysł>może jest jakiś zdolny programista w pld który zrobiłby distributed
building a`la seti? ;-)</pomysł>

pozdrawiam

--
Piotr Drozdowski