zsh: . /etc/zprofile

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 19 Maj 2004, 12:18:09 CEST

On Wed, May 19, 2004 at 12:13:30PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Jest nielegalny.

Ale w dobrze skonfigurowanym systemie też zupełnie niepotrzebny - bo to
co się trzyma w /etc/*profile jest zachowywane wewnątrz sesji pomiędzy
wywołaniami shelli (i nie tylko). Warunek: sesja musi być rozpoczęta
przez login-shell, co w przypadku xdm/kdm/gdm nie zasze jest robione (do
poprawki).

Pozdrowienia,
	Jacek