CVSROOT: users - add heretyk - administrator sparc/AC. He has no R...

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 19 Maj 2004, 14:25:54 CEST

On Wed, May 19, 2004 at 02:20:46PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> A to jakiś obowiązek/przywilej?
> RW to rzecz czysto techniczna. Jeżeli potrzebuje to dostanie. Jeżeli nie
> to po co?
ukhm.. chodziło mi o to że nie ma go na liście ludzi z RW, więc by
przypadkiem nie był pominięty przy jakiejś regeneracji bazy.. Nie wiem
na ile to jest wszystko związane.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała